Dra. Clara Colomé
Adjunta Direcció Mèdica Barcelona
Eugin Barcelona
M'il·lusiona cada dia poder acompanyar, sempre amb rigor científic i empatia, als meus pacients en el projecte més important de la seva vida
- Llicenciada en Medicina i Cirurgia per la Universitat Autònoma de Barcelona.
- Especialitzada en Obstetrícia i Ginecologia i en Endocrinologia Reproductiva i Infertilitat.
- Imparteix classes en el Màster de Reproducció Assistida de la Universitat Pompeu Fabra.
Sobre la Dra. Clara Colomé
La Dra. Clara Colomé és metge especialista, certificada en Obstetrícia i Ginecologia, Endocrinologia Reproductiva i Infertilitat. Des de 2011 treballa en el departament d'infertilitat i medicina reproductiva en la nostra clínica com a metge ginecòloga especialista en Reproducció Assistida. Actualment i des de 2019, la doctora ocupa el càrrec de subdirectora mèdica en Eugin Barcelona. Es va formar en l'especialitat mèdica de Ginecologia i Obstetrícia a l'Hospital de de la Mar, i ha treballat com a especialista a l'Hospital de la Mar i l'Hospital de Mataró. També forma part de diverses societats científiques com la SEF (Societat Espanyola de Fertilitat) o l’Acadèmia Ciencies Mèdiques de Catalunya entre altres.
La Dra. Colomé dona regularment xerrades i conferències sobre medicina reproductiva a nivell nacional i internacional. També imparteix classes en el Màster en Tècniques de Reproducció Humana Assistida en la BSM-UPF a Barcelona.
Vine a coneixe'ns
Estarem encantats de coneixe't en persona, ensenyar-te les instal·lacions i presentar-te tot el nostre equip de professionals: Visita'ns a: